Till Cissi idag

Var så trött och seg imorse när jag vaknade att morsan nästan trodde jag var bakis :P
Men det var jag inte. Jag var seg helt enkelt.

Var hem efter skolan igår. Kollade datorn och bara tog det lugnt ett tag.
Sen drog jag tillbaka in till stan och åkte hem till Björn. Tog det lugnt där hemma med, gjorde inte allt för mycket.
Han spelade Zelda och lite andra spel på Wii, och vi pratade massa allmänt som vanligt.

Sen drog jag hem så jag var hemma till strax efter 1 och jag somnade ganska så direkt efter jag kommit hem.
Sen vaknade jag av mig själv vid 12tiden, och trots att jag var lite seg och trött så var det ändå skönt att ha fått sova ut och vakna av sig själv.


Idag så blir det hem till Cissi och fira henne.
Hon fyller år nästa vecka så vi ska ta och fira henne idag. Det blir även till att fira Pontus som fyllde år igår.
Det kommer förhoppningsvis bli trevligt, massa trevliga folk och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0