Och nu är helgen över..

Nu är det söndag och helgen är snart slut.
Helgerna känns alldeles för korta.. Eller är det vardagarna som är för långa?
Eftersom jag är så trött på fredagar att jag somnar tidigt nu för tiden så känns det som om jag förlorar en stor del av helgen. Förut var jag inte såhär trött.. Men det har väl med det deprimerande vädret att göra antar jag.

I fredags gick jag hem till Björn efter skolan. Åkte hem typ vid 10 eftersom jag var så trött. Spelade lite Wii innan jag somnade ganska så tidigt.

I lördags så åkte jag hem till Björn fram mot eftermiddagen. Köpte lite chips och läsk och gottade mig när jag var där. Vi spelade lite Wii och dator typ.

I dag har jag bara vart hemma, och en stund på Köpis. Köpte nya gardiner till mitt rum med mamma och satt även upp dom. Annars har jag bara legat och slötittat på tv och suttit vid datorn.

Nu tror jag att jag ska ner och äta någon middag (blev ett par pizza slice på IKEA till lunch) och sen blir det väl lite Wii eller nån film innan jag hoppar i säng.
Är vädret imon värre än idag stannar jag fan hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0