Nu tar vi det lugnt

Kvällen har jag hittills spenderat hemma framför datorn.
Har kollat på ett par avsnitt Weeds och druckit lite läsk.
Och så planerar jag att spendera resten av kvällen också.
Kanske spelar lite Age Of Empires eller nått också.
Huvudsakligen är att jag ska ta det lugnt ikväll helt enkelt.

Gårdagskvällen spenderade jag ute på krogen med Elli, Elon, Johan och massa fler människor.
Var väldigt roligt att träffa på massa människor igen :)

Dagen igår var det först Prima där jag skrev en krönika om festivaler.
Sen drog jag ner till stan med Björn och kollade på lite affischer och sådant.
Sen så följde jag med han till Ung Vänster lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0