Lista ^^,

Ditt utseende:
Hårfärg? - Brun
Längd? - 1.68:isch
Skostorlek? - 38-39
Ålder? - 18

Kärlek:
Har du kille/Tjej just nu? - Näpp
Gillar du någon? - Jag vet inte riktigt. Det är så svårt sådant där. Skulle nog säga Njäe.
Vem? - En söt grabb skulle jag väl säga ^^
Tillåter du din kille/Tjej röra vid dig? - Haha javisst.
Överallt? - Almost ;)
Har du haft sex? Ja..
Hur många har du haft sex med? Ett par stycken, beror väl på hur man räknar.
Har du haft många förhållanden? - Jovars. Hur vi nu räknar.

Smak & stil:
Vad har du på dig? Jeans, vit t-shirt, rosa skjorta. Också underkläder och skor.
Hur ser dina trosor ut? - *tittar efter* Vita med svarta och grå hjärtan.
Har du någon bh? - Ja, en vit en.
Hur beskriver du en fjortis? - Dah!
Hur beskriver du en pluggis? En sån som pluggar.
Har du bytt stil någon gång? - Jag har aldrig haft någon stil, men den varierar sig lite.
Vem är din förebild? - Ingen, mänskligheten suger.
Har du varit full? - Ja
Har du däckat? - Nja
Har du haft sex på fyllan? - Ja, men med en pojkvän.
Har du rökt? - Ja
Har du snusat? - Nje.
Har du gjort något olagligt? - Lite smått sådär
Har du slagit någon ner till marken? - Nej, jag är snäll.

Yes/No:
Är du allergisk mot något? - Inte vad jag vet.
Tror du på gud? - Det finns ingen gud, det är bara jag.
Har du en bästis? - Jag tycker bästis låter som något man hade i mellanstadiet. Men jag har ett par nära vänner som jag trivs att vara med och gärna är med. Björn, Pontus och Kajsa är tre exempel på sådana.
Är du vegetarian? - Näe. Icke köttaätande köttätare.
Är du olydig? - Nej, jag är ju snäll som sagt.
Har du vart med om ett stort gräl? - Beror på om man jämför med andra världskriget som stort gräl eller inte.

Antingen eller:

mjölk / saft? - Saft
ibumetin / alvedon? - Alvedon är en gammal goding.
katt / hund? - Katt
cykla / gå? - Cykla
öl / vin? - Beror helt på ölet/vinet. Tror Öl vinner.
kanin / hare? - Hare. För jag hatar kaniner. Fast harar är lika illa. Usch.
Kött/Fisk? Nejtack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0