Ipod Lost :(

Idag har verkligen vart den värsta dagen på länge.
Jag har gråtit som fan, och det för första gången i år tror jag.

Förlorade en ganska så kär ägodel idag nämligen.
Min iPod som jag vann i en tävling över internet 2008 om jag inte minns fel.
Har alltså haft den i över 2 år, och jag har använt den många timmar, varje dag.
Jag skulle aldrig ha haft råd med en iPod då, och jag skulle aldrig ha lagt pengarna på något så dyrt. Men när jag fick den så älskade jag den från första början. Så jäkla skön mp3spelare helt enkelt!
Och nu är den borta :(

Var otroligt nog så klumpig att jag tappade den på bussen.. Ringde bussbolagen och allting, men den fanns ingestans.
Vi skulle ringa tillbaka imorgon, men jag har inte allt för stora hopp direkt.. Jag har inte direkt någon tro på mänskligheten. Så att nån ska hitta den och vara vänlig att lämna in den har jag mycket svårt att tro..

Känns jävligt jobbigt faktiskt.
Musiken är en stor del av mitt liv, och jag tillbringar många timmar per dag med att lyssna på den. Och då är det minst 2 av de timmarna som jag lyssnar på iPod.
Varenda resa till och från skolan, som är på 40 minuter vardera, minst.

Känns riktigt förjävligt faktiskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0