I am a kloot

Rotade nyss fram massa roliga mönster till pärlplattande.
Men sen så stängde jag ner skiten och bestämde mig för att jag inte orkar fixa med det ikväll.
Jag ska nog gå ner och ta något att äta, sen blir det att slötitta ett tag på tv medans jag äter det, och sen sova.
Sova är skönt.

Gårdagen hos Cissi var mycket trevlig :)
Björn, Pontus, Cissi, Helena, Matilda, Becka, Sabina och Viktor gjorde kvällen riktigt riktigt värd.
Trots att vi såg på Melodifestivalen och en halvtaskig film ;)

Imon blir det först skola med massa tråkiga lektioner.
Men sen blir det iaf Ung Vänster möte :)
Vilket resulterar i umgänge med både Björn och Pontus, bästa grabbarna!
Och Jonas skulle komma han med, mycket trevligt!


Om jag hade haft bra kamera kanske den här bilden sett bra ut?
Bevis på att Björn iaf kan se lite söt ut, om han vill.
Och bilder behövs till utfyllnad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0