Urinvägsinfektion är INTE kul.

Idag är en sådan där dag då jag inte direkt orkar göra någonting.
Jag har haft den stora turen att jag har fått urinvägsinfektion. Och det är inte alltför roligt ska jag säga.. Att ständigt gå runt och ha ont och känna sig kissnödig, och när man väl går på toa känns det som man typ kissar raklblad..
Så jag har inte allt för mycket lust till att göra något idag. Utan jag tänker bara ligga hemma och tycka synd om mig själv..

I helgen har det varit Sommaryran här i Gävle och det har iaf vart riktigt roligt. Ung Vänster hade ett ekologiskt café tillsammans med Grön Ungdom där vi sålde kaffe och hembakat veganskt fikabröd till billiga priser. Så jag tillbringade mestadelen av min helg med att sitta där och sälja kaffe och prata med trevliga människor :)

I fredags var jag även på fest hemma hos Cissi, vilket var trevligt. Eftersom hon ska flytta till Stockholm snart så hade hon en liten hejdåfest.
Efter festen så drog jag tillbaka till Sommaryran och kollade på Mimikry vilket var lika trevligt som alltid :)

Sen i lördags så var jag på sommaryran hela dagen i cafét. Sen jobbade jag en timme mellan 21-22 med Polarna innan jag fick för ont i magen och åkte hem till Linus..

Aja, lätt värd helg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0