Ont överallt känns inte som det roligaste direkt..

Idag känns det som om det inte riktigt är min dag.
Fortfarande urinvägsinfektion plus att jag har huvudvärk och dessutom börjar få riktigt ont i högra örat utan att riktigt veta varför. Jag bara hoppas att det inte är en öroninfektion på väg eller nått också..

Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen hemma hos Linus. Sov till sent, käkade några mackor och surfade runt på datorn bara.
Fast jag har även hunnit hjälpa Lotta att städa lite i köket samt bärt ut det gamla bordet och in det nya ifrån matrummet som nu är Charlies rum.
Nu har Charlie precis kommit hit med alla sina grejer och de håller på att fixa där nere för att få upp sängen och lite grejer.

Linus kom hem ifrån jobbet vid 6 och hjälpte till att bära in det nya bordet och sen gick han upp och däckade i sängen. Han vaknar till lite då och då när jag typ går ut och in i rummet och säger åt mig att komma dit för han vilar faktiskt bara och inte sover. Men så fort jag lägger mig där eller lämnar han en sekund så börjar han snarka, så jag tvekar lite på om han verkligen bara vilar ;)

Så jag kollar facebook och bilddagboken litegrann och lyssnar på musiken Linus satt på (A Perfect Circle).
Funderar på om jag ska ta och väcka honom strax och tvinga han att ge mig mat (börjar bli lite småhungrig) och så han kan sova inatt eller om jag bara ska låta honom vara och fixa nått att käka själv.
Vilket som så är han iaf söt där han sover ^^

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Allt bra? =)

2010-08-17 @ 20:03:55
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Bang

Hejsan! Jag har också ont, dock så är det träningsvärk!

2010-08-17 @ 20:30:49
URL: http://vangbang.blogg.se/
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

tjena, what's up ? ;)

2010-08-17 @ 20:36:44
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0