Poff, så slog vädret (inom mig) om.

Igår hängde jag med dom bästaste människorna och kände hur underbart livet var. Slappade på Ung Vänster lokalen och hade lite möte och sen drog vi ut och kollade in hur fotbollsplanen såg ut vid Brynässkolan för att sen leka i lekparken i typ en timme.
Vi planerade att spela fotboll där idag också, och solen lyste och allt var underbart.


Idag så ligger jag hemma i min soffa och känner att livet är riktigt förjävligt. Näsan den rinner, febern den stiger och jag är alldeles ensam. Så inte blev det någon fotboll idag inte. Istället har jag tillbringat dagen med att slappa framför datorn och vart uttråkad.
INTE roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0