Jag är så tillrättalagd av etablissemanget..

Idag blev jag påhoppad av en kille på bilddagboken. Det började med att han kommenterade en bild på Promoe med texten "Antisvensk Musik!", varav jag självklart svarade något i stil med "Vad är egentligen svenskt?".
Han skrev ett till inlägg där han sa att jag var PK, tillrättalagd av etablissemanget och så vidare.
Först tänkte jag att shit, här har vi en kille som verkligen kan tala för sig. För han skrev faktiskt grammatiskt korrekt. Jag gick in på hans profil där det förutom var länkar till olika hemsidor som nordiskt.nu och hans användarnamn på olika communitys som var bland annat GermanskViking så var det en länk till hans blogg.
Där hade han bland annat skrivit ett jättelångt inlägg om varför fritidskort var så bra, och körkort just nu onödigt. Faktiskt riktigt bra inlägg.

Men dock så gjorde han mig ganska snart besviken.
Han avslutade sitt inlägg med att skriva "Jävla oikofobiska självhatare. Rotlösa jävla kräk".
Det vill säga att han började använda personangrepp, vilket bara bevisar på att han inte har någon argumentation kvar.
Det visade sig att han var inte så "smart". Utan när han hade använt orden nämnda ovan så var det tydligen inga fler han kunde. Och de ovan nämnda ord verkar det inte heller som han helt förstod..
Så han har ännu inte svarat på mitt långa långa utlägg, utan skrev istället en kommentar till där han skrev "Pissa på sån vidrig musik" och sedan gjorde han ett inlägg i min gästbok där han skrev "Rödingjävel".

Tycker det är grymt tråkigt att det finns sådana människor.
För det första tycker jag det är grymt puckat att vara rasist eller nazist. Och för det andra så hatar jag sådana människor som bara måste hoppa på en för att man har olika åsikter.
Har man olika åsikter och inte kan hålla tyst om det kan man väl åtminstone debatter eller ta en diskussion?
Jag hatar verkligen när folk bara tar och hoppar på en med glåpord.

Dock får det iaf mig att känna mig smart, när jag vet hur lätt jag äger ut den personen.
Dessutom så försöker alltid de här personerna att nervärdera en och få en att känna sig dålig.
Men jag känner mig inte dålig. Jag känner mig bara bra när jag vet att jag iaf är en duglig människa, till skillnad från vissa andra.

Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig litegrann. Få ut mina åsikter som jag inte fick i ovan nämnda diskussion eftersom han direkt gick till personangrepp.
Men nu ska jag iaf inte deppa ihop mig över de bedrövliga människor som finns där ute.
Ikväll ska jag hem till Linnea och umgås med massa trevliga människor. Både sådana som är röda, blå, gröna och sådana som inte är ett dugg politiskt engagerade.
För mig spelar det ingen roll. För det är bra och trevliga människor, och jag trivs med dom.

Ha en bra kväll allihopa :)




Ska tillägga att han faktiskt har svarat nu, och ett ganska långt och välskrivet inlägg dessutom.
Men i det inlägget hävdar han att merparten av de som sitter i fängelser är utlänningar, något som inte är korrekt. BRÅ har statistik som visar på att 72% av de intagna är svenskar.
Dessutom så säger han att jag nu med min argumentation vill att sverige ska invaderas av bonognegrer med HIV och våldtäcktsturkar..
Med en sådan argumentation kommer han ingen vart. Det är bara puckat som sagt..
Sen finns det statistik på att den genomsnittlige våldtäktsmannen är en svensk man, så än en gång har han helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0