Another weekend has come to its end

Än en gång har en helg kommit och susat förbi utan att man riktigt har hunnit fatta det. Hur kul jag än har haft det så känns det som det har gått alldeles för fort. Man hinner inte med det man vill helt enkelt. Sova 14 timmar per natt, festa hela nätterna och umgås med folk och hänga runt någonstans på dagarna går inte att få in på de få timmar helgen består av. Fast jag tycker att jag har lyckats ganska bra denna helg iaf. Även om jag skulle vilja haft lite mer sömn, som alltid.

Fredagen tillbringades med massa trevliga människor vid en grillplats i 5 timmar. Vi grillade, drack diverse alkoholhaltiga drycker och ickealkoholhaltiga drycker, rökte vattenpipa, lyssnade på lite musik och snackade.
Men det bästa av allt var att vi hade grymt roligt och umgicks hela kvällen! :)

Lördagsmorgon vaknade jag upp hemma hos bästaste Oggy och efter att han slängt i sig några koppar kaffe så drog vi ner på stan med Robban. Han köpte färg på Redrum och efter det gled vi runt på stan ett tag och njöt av solen.
Sen efter jag dragit hem och chillat lite så åkte jag in till stan igen och träffade en Elon. Vi drog hem till Björn där vi spelade Magic och Munchkin med han och Pontus, och sen käkade vi mat med hans mamma också.
Efter det drog vi (minus en Pontus) till Rockbaren där jag äntligen fick tillbaka min väska som varit borta (eller ja, där tydligen) i 2 veckor. Sen satt vi där ett tag och snackade i en soffa och allmänt umgicks med folk.
Kvällen/natten avslutades på Max med att tjocka i oss pommfritt, falafelburgare och lökringar och sen promenerade vi till stan där jag hoppade på bussen hem.

Idag känner jag mig seg och önskar att jag hade vänner i Forsbacka. För jag orkar inte sätta mig på en buss in till Gävle, är alldeles för seg för det. Men jag önskar att Kajsa eller nån bodde kvar så man bara kunde ta vattenpipan och dra och sätta sig nånstans i kvällssolen och chilla.
Det hade varit något.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för i fredags, det var jättemys och roligt!! :D <3

2010-04-26 @ 11:47:37
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0