Studiedag och vandring

Sitter just nu vid den stationära datorn hemma, och shit vilken skillnad det är!
Jag har inte suttit här på hela sommaren, utan enbart vid min bärbara.
Denna går hur långsamt som helst.. Inte nog med att den tar typ 10 minuter att starta så går den långsamt dessutom.

Men, jag orkar inte direkt klaga (även om jag nyss gjorde det :P).
Har lämnat min bärbara hemma hos Oggy eftersom jag inte orkade släpa med den till Köpis.
Dessutom hade jag duktigt nog glömde laddaren i skolan, så jag orkade inte dra dit och hämta den också.

Idag har jag vart ledig från skolan så det blev en ordentlig sovmorgon.
Hur sent jag sov tänker jag inte berätta, men jag kan ju säga att det kommer bli ännu svårare att ta sig upp imon bitti..
Och jag som ska vandra 3 mil imon också! (mer om det strax..)

Eftersom jag var ledig idag så har jag bara tagit det lugnt.
Sov hos Oggy så vi spenderade morgonen med att sitta vid datorn, se på tv och bara mått bra.

Efter det så drog vi till thaibutiken vid tågstationen och köpte nån energidryck jag inte hade sedan tidigare.
Nu består min energidryckssamling om jag minns rätt av 52 olika sorter.
Vi prövade även att köpa CoconutJuice, något som varken jag eller Oggy tyckte var särskilt gott :P
Dock var det en intressant upplevelse ^^

Efter det så drog vi till Köpis och kollade på kläder och väskor.
Det blev dock inget köpt förutom lite energidryck och grejer jag ska ha med på vandringen.


Så vad är vandringen då?
Jo, vi som går tredje året på Media ska ut på en vandring mellan torsdag till fredag.
För att göra någonting roligt med varandra, ha möjlighet till att ta riktigt bra foton av naturen och helt enkelt få en upplevelse.
Första dagen går vi runt 3 mil, från Kungsberget till en stuga någonstans.
Sen sover vi över där och på kvällen ska vi ha lite äventyrslekar.
Sen dagen efter så går vi ytterligare 7 kilometer in till Ockelbo för att sedan ta tåget hem igen.

Tror det kan bli ganska roligt faktiskt, men jag kommer antagligen att hata det efteråt :P
Nejdå, jag ska försöka vara posetiv.

Hoppas att vi kommer hem i lagom tid på fredag så jag kan gå och ta en fika med Patricia :)

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Jag tänker positiva tankar riktade till dig imorgon. Se till att få med dig plattan med energidrycker :)

2009-09-30 @ 20:52:36
Postat av: Tomas

Blev väldigt sugen på att vandra nu.. :O Synd att man bor mitt i stockholm..

2009-09-30 @ 22:01:04
URL: http://rekann.blogg.se/
Postat av: danielle

väldigt fin blogg du har :)Ha det gött kramar!

2009-09-30 @ 22:38:27
URL: http://danielleandren.blogg.se/
Postat av: Charlie

sv: åhh tack! :D schnygg blogg du har!

2009-10-01 @ 19:17:03
URL: http://charlieftm.blogg.se/
Postat av: danielle

glöm inte att kolla in min blogg :) Jag har frågestund så det är bara att fråga på haha :D ha det fint kraaamar

2009-10-01 @ 22:33:54
URL: http://danielleandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0