Sjukling.

Häromdagen skaffade jag mig en blogg på engelska av någon anledning.
Vet inte riktigt varför, eftersom jag är rätt så kass på att skriva på engelska, och jag har inte visat den för någon än.
Har rätt så mycket vänner i utlandet som inte snackar svenska, så tänkte väl skriva lite.
Ja, min aktivitet på den bloggen får vi väl se helt enkelt.
Aktiviteten på denna är ju inte allt för bra den heller :P

Sitter på Primaredakionen just nu.
Har vart rätt så lugnt hela dagen, har letat fakta om unga riksdagsledamöter och kollat skolverkets hemsida om projektarbeten.
Nu är hela gruppen här, så det är ganska så livat.
Tror de flesta bara vill bli klar med allt vi gör så de kan ta helg.
Men så är det ju alltid på fredagar, speciellt mot eftermiddagen :P

Har självklart dragit på mig en förkylning också..
Men eftersom Oggy har vart förkyld sedan förra veckan någongång är det inte konstigt att jag också har smittats.
Det plus att typ 30% av alla runtomkring mig också är förkylda.

Än så länge är det inte allt för farligt iaf, lite lagom seg sådär och täppt i näsan.
Hostan har inte helt kommit igång ännu iaf.
Får fortsätta klä mig varmt och dricka mycket té och varm choklad, så går det förhoppningsvis över snart.

Efter skolan ska jag hem och sova nån timme tror jag.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha.. Det är inte nice att vara sjuk. Vad är Primaredaktionen för något? :)

2009-09-18 @ 22:15:10
URL: http://rekann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0