Promoe och Prima imon!

Idag har jag efter skolan vart ute i Bomhus och hängt med Oggy och Pontus. Alltid lika trevligt :)
Lyssnade på lite musik och såg klipp ur konstiga filmer ^^

När jag kom hem satt jag mig och kollade på dagens avsnitt av idol.
Även om jag visste att Gustaf inte gått vidare så var det ändå väldigt roligt att se, han är en sådan härlig människa :)

Imon ska jag på Promoe som spelar på Slick!
Tyvärr är det 18års gräns, vilket betyder att många av mina vänner (inklusive Gustaf och Oggy) som gärna velat se honom intekan det.
Men jag får väl vara glad att jag är 18 iaf ^^

Sista bussen går dock hem 23.20, och han börjar inte spela fören 23.30..
Ännu ett problem för mig som bor en bra bit ifrån stan (nämligen 2 mil).
Min bror är som tur är så snäll så han kommer och hämtar mig runt 1 :D

Imon kommer första uppslaget i Prima också! :D
Jag och Cissi har skrivit artikeln (mest Cissi, så credits till henne), Jonas har fotat och Helena skrivit krönikan.
Bilden på mig uppe i headern är dock jäkligt ful, som tur ska vi ta nya bilder på fredag så man inte behöver se förjävlig ut sen när man ska ha sin bild på krönikan :P

Så kika i Arbetarbladet imonbitti!
Och har ni inte den så hittar ni oss på www.arbetarbladet.se, sen klickar ni på "Mer läsning" i menyn ovan, och sedan Prima.

Jag kommer förövrigt vara med där varje torsdag :)
Eller ja, vi är 10 pers i gruppen, så inte exakt varje torsdag. Men iaf rätt så ofta :)

Nu ska jag spela lite Dink Smallwood, och sen ska jag hoppa i säng.
Många smileysar i detta inlägg förresten, men jag är glader idag :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är glader. Kraaaam

2009-09-24 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0