Onsdag och skola

Sist jag skrev skulle jag iväg och fota runstenar.
De har jag nu fotat, och gjort klart arbetet om.
Blev faktiskt mycket nöjd med resultatet av mitt och Helenas arbete.
Det var roligt och lärorikt, och jag har börjat intressera mig för runstenar.

Och nej, min lärare läser inte min blogg (vad jag vet?) och jag skriver inte detta för att smöra. Jag tycker faktiskt såhär! :P

Idag har jag haft första egentliga riktiga dagen i skolan.
I måndags hade vi typ bara mediekommunikation och Socialkunskap. Så ja, egentligen är väl detta andra dagen.
I tisdags så hade vi bara Grafgenomgång i 10 minuter och sen sysslade vi med skolfotot resten av dagen.

Idag har vi haft genomgång i projektarbete, samhällskunskap, svenska och religion.
Första lektionen i alltihopa.
Ja, svenska har vi haft förut, men nu var det ny lärare och första lektionen efter lovet.

Nu ska jag snart träffa Oggy ett tag, och sedan ska jag hem för att vara barnvakt åt min lillebror.
Min storebror skulle egentligen ha varit barnvakt, men skulle umgås med lite kompisar så han frågade mig om inte jag kunde vara det istället.
Och med tanke på att han tillbringar 99% av sin tid i sängen i sitt "rum" vid TVn och TV-spelet tycker jag bara det är posetivt att han är ute med folk :P

Tyvärr skulle han sno med sig tv-spelet, så min plan på att lira Bully hela kvällen får bytas ut..
Blir väl datorn och facebook :P Eller så kanske jag glor på nån film.
Det löser sig iaf.

Imon börjar jag 09.05 och har en riktigt lång dag. Verkar bli segt, men vi får väl se..

Runstenen i Järvsta

Kommentarer
Postat av: Oggy

Vem är super-fotografen då? :)

2009-09-02 @ 22:27:40
URL: http://altgirl.blogg.se/
Postat av: GustavF

"Blir väl datorn och facebook :P"



Vafan^^ Är inte facebook på datorn? xD

2009-09-03 @ 14:22:59
Postat av: Tomas

Runstenar är ganska fina. XD Vad var det för uppgift?

2009-09-05 @ 23:01:07
URL: http://rekann.blogg.se/
Postat av: carina

Måste du pussa alla dina projekt?

2009-09-05 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0