Dagen..

Sitter hemma hos Oggy just nu och har nyss ätit god mat :)
Vegetariska hamburgare och pomfritt :D

Hjärnan är fortfarande bortsprungen dumt nog, så det har inte blivit något pluggande.
Har förresten glömt datorladdaren i skåpet i skolan, så även om jag hade haft hjärnan hade det inte blivit nått pluggande.
Fast det kanske är på grund av att jag tappat bort hjärnan som jag glömde laddaren också?

Snart ska jag och Oggy ut och träffa Pontus.
Då blir det väl att dra runt som vanligt och inte göra nånting, tills man fryser ihjäl såpass att man drar hem ^^

Efter det blir det mys med chips, läsk och dip! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan. Jag gillar inte de svartvita stjärnorna på

sidan. De distraherar väldigt. Kram Mamma

2009-09-30 @ 15:05:51
Postat av: Carolina

Fin blogg :)

2009-10-01 @ 22:12:06
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0