Stockholm imon och biljard igår

Sitter och dubbelkollar tiderna för tåget och det inför imorgon.
Min tidtabell jag tog på tåget säger att tåget avgår 07.39. Internet säger att det avgår 07.49.
Lite förvirrande må jag säga. Men vilket som så är jag inne i stan 07.20 iaf, så det är väl bara att gå till stationen och vänta.

Ska bli grymt kul att träffa Brali för första gången! Han har alltid varit en sådan som har ställt upp för mig vad det än gäller nämligen. Han finns alltid där för mig, även om det råkar vara på andra sidan en telefonlur.
Ska bli kul att träffa Nactox för första gången också såklart, och att träffa Joker igen :)
Var ända sen i Oktober förra året jag träffade Joker om jag minns rätt!

Kommer att kliva upp strax efter klockan 6 imorgon, och det kommer ju bli lagom jobbigt.
Men jag får ta liten tupplur på tåget helt enkelt. Och jag kommer ju ha kul så det är värt det! :D


Igår var jag med Helena, Jacob och Cissi och fikade på Lettings. Det var väldigt trevligt :)
Sedan åkte jag hem, bytte kläder och 40 minuter senare satt jag mig på en buss till Gävle igen.
Mötte upp Helena, Hiller och Svensson på Interpool där vi åt gott och spelade ett par omgångar biljard.
Tror att vi alla var lika duktiga (eller lika dåliga :P), och jag har inte direkt koll på vilka som vann mest. Dessutom bytte vi par efter halva tiden också.
Men alla gånger som någon vann så var det för att andra laget satt 8an iaf ^^


Nu sitter jag och försöker komma på nånting att skriva om..
Ska skriva 2 stycken noveller som ska handla om ett tabuämne.
Den ena ska vara realistisk skriven och den andra ska vara naturalistisk skriven, dvs överdriven.
Men jag kommer inte på vad jag ska skriva om -.-
Idétorka..

Kommentarer
Postat av: Mr love

Du är skyldig mig 2 godisar! :D

2009-10-28 @ 20:29:24
Postat av: Cissi

Jag har äntligen skrivit min uppsats i engelska C! så nu blir hasse glad. Ska dock försöka göra den där dumma bokrecensionen imorgon

2009-10-28 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0