Skolan..

Sitter i skolan nu och flummar litegrann.
Har ingen lektion fören typ 12.30. Och jag har inte direkt någonting att göra ^^

Helena, Cissi, Lollo, Philiph, Jonas, Nilima och jag sitter på Primaredaktionen och bara tar det lugnt.
Helana har spotify uppe och alla springer dit då och då och byter musik.
Philiph kommer med lite konstiga grejer, med inslag av bra lite rockig musik. Helena kör sin vanliga emorock som faktiskt är bra och jag försöker slänga in lite Volbeat när hon lämnar datorn nån sekund.

Annars så sitter jag på facebook och gör massa olika tester, samt spelar massa små spel.
Just nu är Avalanche och Desk Tower Defense de mest spelade. Fast inget av dom är på facebook.
Och Avalanche är skitsvårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0