Radiohead - Creep (Animated Flash)

Har slutat lektionen för idag men sitter kvar och leker lite med Flash.
Jag har verkligen blivit helt såld på flash!
Det är ju bara hur kul som helst att leka i!

Jag har inte gjort så mycket mer än att få en blomma att växa, en bil att åka och en gubbe att gå.
Men det finns så mycket mer möjligheter, och man lär sig mer och mer.

Kolla bara denna youtubevideo!
Är helt sjukt grymt bra!



Mina videos innehåller som mest 20 prickar (som mest! oftast mindre)..
Och så kollar ni i slutet på det där videoklippet hur många prickar hans innehåller..
Ni som inte fattar flash och aldrig har sysslat med det kan iaf genom att kolla där och jämföra med det jag sa förstå hur sjukt svårt det är, och hur lång tid det där måste ha tagit..
Och ni som har sysslat lite med flash, ja ni fattar ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0