Primaredaktion och stockholm imon

Nu är det mindre än en dag kvar tills jag, Nilli och Jacob drar till Stockholm för att se Muse!
Imon tar vi tåget klockan 10.30, och sen är vi framme i Stockholm runt halv 1 tiden.
Sen kanske det blir en sväng in på JAM eller Musikbörsen för att kolla på lite instrument och deras priser, en sväng för att köpa mat till köandet och in på punkt för att jag ska kunna köpa fakepiercing.
Jag har saknat att inte ha något i läppen, och jag föredrar helt enkelt att ha en fakepiercing man kan ha när man vill. Dessutom är de på punkt väldigt bra då de har en platta på insidan som inte skadar läppen, de ser äkta ut och kostar bara 50 kr.

Just nu sitter vi på Primaredaktionen som alla andra fredagar och jobbar med halloweenuppslaget som vi har nästa torsdag i tidningen.
Vi har ingen lärare alls här idag, men faktiskt så tycker jag det har gått rikigt bra ändå.
Skönt att kunna ha det helt fritt, men ändå så klarar vi att styra upp det helt ok.

Just nu är det eftermiddag och den mesta tiden går åt till redigeringen.
Så alla har kommit in i lite av en slöfas.
Tiden tillbringas med att kolla på skräckministeriet, äta popcorn och fika.
Karro har bakat grymt goda kakor med smarties i, och vi har äppelcider (alkoholfritt), läsk och ananasjuice.

Snart är det lov, det känns skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0