Pluggpluggplugg

Sitter i skolan just nu och pluggar inför uppsatsskrivningen vi ska ha imon.
Jag är nog inte ensam om att vara irriterad på att vi har noll info om hur den ska skrivas...

Men vafan, jag får göra det bästa av situationen helt enkelt.
Letar så mycket fakta jag bara kan och ser vart det leder mig.
Vill verkligen ha bra betyg på detta moment eftersom det är samhällskunskap, ett ämne där jag siktar högt.
Men jag antar att jag får trösta mig med att jag redan ligger högt, och hoppas på att ett sämre betyg på detta moment inte drar ner det.
Är ju inte ensam om att få det så isf iaf..

Nu känner jag dock på att jag börjar tröttna på att samla massa information.
Så detta får ta mig dit de kan.

Nu tror jag att jag ska ta och dra hem snart eller nått, orkar inte med mer sitta vid dator på hård datorstol!
Har vart sjukt kreativ idag iaf, och kommit en bra bit på grafen. Massa kvar dock -.-

Jag är sjukt sugen på pizza fortfarande. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0