Muse imon! :)

Det är egentligen helt sjukt att tänka att det nu är bara 1 dygn kvar tills jag står där framför scenen och skriker mig hes till Muse!
Har egentligen inte riktigt fattat det förens nu känns det som..
Biljetten köptes före sommaren och jag har väntat på det så länge att man nästan glömt bort det ^^
Bestämde vilket tåg vi tar in imon iaf, och det blir 10.30 tåget.
Skönt det, då får man sova ett litet tag iaf ^^

Just nu sitter jag och plågar mig själv med Get On My Horse (nu som hört den vet hur den är..) av nån anledning och snart ska jag kolla på lite tvserier på datorn och bara ta det lugnt.
Har en cola för att hålla mig vaken också, somnade på bussen hem en stund :P

Ska hem till Oggy sen också, eftersom jag ska sova där.
Han bor ju precis bredvid tågstationen, så det är praktiskt.
Ska nog ta och köpa vitlöksbröd ikväll. Som vanligt så tänker jag bara på mat.. Och just vitlöksbröd var det länge sen jag åt :P
Mmmm, nu blev jag hungrig!

Var på stan med Nilli idag också en snabbis efter skolan.
Hittade en snygg skjorta på kappahl tror jag det var. Defintivt nått som kanske införskaffas sen! :)


MUSE IMON NU!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0