Lov snart!

Sitter hemma just nu och snackar med Maciek på msn.
Det är en väldigt schysst grabb det!
Får mig alltid att må bra :)

Börjar verkligen se fram emot lovet nu.
Ska bli så skönt att få en paus från skola och allt stressande.

Även om jag har grejer att göra på lovet -.-

På lördag drar jag till Stockholm och ska se Muse!! Det kommer bli hur awsome som helst :D
Och på torsdag drar jag till Stockholm ännu en gång och träffar Brali, och kanske Joker och Nactox också :)

Kommer nog bli ett trevligt lov :)



Jag
Bilden är fotad i studio, men den är inte direkt vacker.
Jag var endast modell för att Jonas skulle kunna ställa in ljuset.
Så jag bara stod där och snackade, därav konstig ställning och konstig min xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0