Facebooktest?

Sitter i skolan nu och har ljud.
Som tur är så började jag inte fören vid 2 idag, och slutar om ungefär 3 minuter, så det är lugnt.

Vi ska ha en radiosändning vecka 46, och den sändningen ska handla om facebook.
Så nu sitter vi och letar efter roliga grupper, spel eller test på facebook.
Har ni några tips så säg gärna till! :)

Ska sitta kvar ett tag till och försöka luska ut varför photoshop inte vill leka med mig, göra ett visitkort och fundera över vad för novell jag ska skriva.
Sen ska jag hem till Oggy runt 6tiden och käka pannakakor :)

Lunchen idag åt jag hemma, så det blev ChickenDrumsticks i mikron.
Helt duglig mat! :)


me
Väldigt gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0