Konstig dröm

Idag drömde jag en konstig dröm.
Fast så konstig var den kanske inte, det var mest jag som kände mig förvirrad tror jag.

Jag var på något som var som en blandning mellan Miljötinget och Ung Vänsters Veckokurs (som jag visserligen aldrig vart på, men jag vet bara att det var så).
Nånstans från tåget tappade jag bort Björn och Pontus, och jag följde istället efter ett stort gäng som gick mot samma byggnad vi skulle vara i (en skola).
När vi kommer fram går jag in genom en ingång, och där måste man ta av sig skorna.
Överallt springer det omkring massa typ 15åringa tjejer som alla kände varandra verkade det som och som var jätte högljudda och de visste precis vilken sovsal de skulle sova i.
Själv vågade jag inte sova med dom, utan ville hitta Björn och Pontus.
Så till slut ringde jag Pontus, som berättade att de var på andra sidan skolan, vilket var jättelåååångt bort. Så jag gick tillbaka till ingången jag kom in igenom och letade efter mina skor, men hittade dom inte. Jag lämnade iaf min stora röda väska (som jag alltid har med mig på sådana grejer) och gick igenom den lååånga korridoren för att ta mig mot Björn och Pontus.
Till slut hittade jag dom i en sovsal nära biblioteket, och den var helt tom förutom Björn och Pontus.
Kan tillägga att borta där jag kom in var det sjukt mycket 15åriga tjejer, medans ju längre bort jag gick ju mindre folk blev det, vilket var skönt.
Sen skulle precis Björn erbjuda sig att följa med och bära min väska (varför han skulle göra det vet jag inte, eftersom han ännu inte ens gjort det, men så var det), men då vaknade jag.


Inte så konstig dröm direkt, men jag var sjukt förvirrad hela tiden, och kände mig mycket liten och ensam.

Igår sände jag radio, och efter det var jag med Björn te H&M, på promenad genom Gävle och sen hem till honom.
När jag kom hem åt jag lite chips, och sen gick jag och la mig.

Idag är det primaredaktionen nu i skolan, och vad som händer sedan har jag ännu inte hunnit bestämma.

Kommentarer
Postat av: Mr love

15:åriga tjejer ÄR läskiga. :O

2009-11-13 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0