Söndag med Henke :)

Söndagen spenderades med Henkis mestadels :)

Vaknade upp hemma hos Oggy, sådär lagom förvirrad vad klockan var eftersom vissa klockar var omställda och vissa inte.
Efter det så tog jag bussen hem och åt lite soppa och mackor.
Sen så kollade jag datorn en snabbis och åkte sedan in till Valbo Köpcentrum med Henke.
Vi gick runt i lite klädbutiker och så, och kollade runt.
Fast vi köpte ingenting, förutom lite energidrycker ^^

Efter det så åkte vi hem till honom och spelade tvspel, Bully.
Sen så drog vi ut på stan och bara promenerade omkring och hade det mysigt.

Vi gick ner mot kvarnparken och vattnet, och vi skulle ner för en liten klippsats typ.
Henke hoppade rätt ner i en snödriva och sjönk ner till knäna typ :P
Jag som tänkte ta det lite försiktigare undvek faktiskt att sjunka ner, men istället så halkade jag och gled ner -.-
Så nu är mina snygga svartvitrutiga byxor sönder i bak också -.-


I dag har det vart skola, och efter det åkte jag hem bara.
And... the hottie is back ;)

Kommentarer
Postat av: Catarina vägg i vägg.

Hej Jossan! Vilken fin blogg du har! Fin design och du skriver riktigt bra. Lät jättemysigt på earth hour jippot du var iväg på. Bra att de gör det till fest så kanske traditionen växer, eller hur. Och Bokrean då, köpte du nåt också? Jag tyckte rean var lite dålig i år.... köpte bara tre böcker faktiskt. Kul att hitta hit tycker jag, kommer fortsätta kolla in om det e okej!

2009-04-04 @ 22:17:49
URL: http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0