Sfff

Sitter hemma nu och har allmänt tråkigt.
Fick nämligen den roliga nyheten igår att jag hade huvudlöss -.-
Inget äckligt med det egentligen eftersom de trivs i vältvättat hår, men tanken på att saker kryper i håret är väl inte allt för skoj..

Så jag missade dagens 2 lektioner, vilket var matte och filmkunskap.
På matten var det prov, och på filmkunskapen var det.. prov.
Lyckad dag att missa.

Men men, tror inte det är allt för stor skada skedd.
Speciellt inte med att missa matteprovet ^^


Sen har jag skitont i handleden igen. Så jag kan inte spela Guitar Hero.
Spelade litegrann på battlen med Lou på 3an, och handen gjorde ont som fan efter det.
Jag blir riktigt ledsen av att sitta och se Johan spela och jag kan inte :(

Positivt är iaf att det blir pannkakor till mat idag, och morsan har köpt en energidryck åt mig:D

Tyvärr finns det inte nått stort urval av energidrycker direkt, utan bara Battery och Red Bull för 15 spänn styck.
Men det får ju duga, iaf när morsan betalar ^^

Nu ska jag spela lite mer tråkiga onlinespel, och sedan ska jag ner och bädda rent ^^

Kommentarer
Postat av: jenny

Hey! Allt bra idag? Kram Jenny

2009-03-12 @ 17:13:28
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0