Akinator.com

Reality bites, and it bites you hard!

Första dagen i skolan igen efter lovet.. Inte allt för roligt.
Tråkigt att komma hem igår och känna på det riktiga livet igen. Med skrikig lillebror, jobbig familj, skola dagen efter..
Sportlovet har vart händelserikt och grymt trevligt.


Nu har jag efter massa trubbel äntligen lagt in bilderna från kameran på datorn.
Den var efter sportlovets alla händelser helt full med bilder och filmer.
Glömde kameran hos Oggy, sen glömde jag USBsladden, sen var jag upptagen..

Har inte lagt upp nått på bilddagboken ännu, men jag har lagt upp några videos på min Youtubekanal samt lagt upp egoistbilder på forumet iaf.


Satt nyss och spelade detta spel; http://en.akinator.com/#
En ande som vet precis vad du tänker på, om du bara svarar rätt på massvis med ledande frågor ;)

Jag prövade 3 ggr, och tänkte då på:
Paul McCartney
Magnus Uggla
Hjalle Östman

Han klarade av Paul McCartney ganska så fort, med frågor om han var över 50, om han var sångare, om det var en han, etnicitet, om hans band var världskänt och om det fortfarande spelade och slutligen om hans fru var död.

Han klarade även av Magnus Uggla efter rätt så många gissningar. Här var det hur många som helst om hans etnicitet, men på european och lockigt hår klarade "anden" det rätt så lätt.

Han klarade dock inte Hjalle Östman (big suprise), utan han gissade på Eugene Hutz istället, vem det nu än är.
Hjalle är ju inte direkt världskänd, men han är ju ändå kändis ^^


Har förövrigt vart med Oggy idag och bara myst, och nu ska jag ner och käka upp resterna av min Pizza för att sedan sova länge och väl.

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hejhej! Ett litet besök hos dig idag igen. Jag hoppas allt är bra med dig och hoppas du med jämna mellanrum tittar in hos mig för det händer saker där hela tiden Vi hörs ha det bra.

2009-03-03 @ 01:46:54
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Carina

Tack så mkt! Alltid roligt att höra sådant, det värmer! Tack snälla du =)

2009-03-03 @ 21:13:30
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0