Peace and Love

På tisdag tar jag och åker till Peace and Love :D
Jag och Elon tar tåget vid 14.22 tiden, och sen har vi fett skoj hela veckan (Y)
Jag åker hem på måndag sen, så vänta er ingen update på hela nästa vecka :P

Elon och jag ska sova i ett tält i Kajsas syrras pojkväns pappas trädgård xD För Elon har ingen campingbiljett :P
Jag har plats på funktionärscampingen, men bättre att sova med Elon än att vi båda sover ensam xD

Och vi fick sova inomhus om vi ville också, men eftersom vi aldrig vet när vi tänker sova så är det ju bättre att sova i tält :)
Vi får iaf använda deras dusch, och om det börjar regna så får vi sova inne också (Y)

Band jag ska försöka se:
Kung Henry
Navid Modiri
General Knas
Mimikry
Hoffmaestro
Promoe
Volbeat
Thåström
Mötley Crüe
Timbuktu
Lars Winnerbäck
Kalle Baah
Sonic Syndicate
Raised Fist
Pain/Prop Dylan (spelar samtidigt, så får välja)


Vilket betyder att jag säkerligen bara kommer se runt 8 av dom eller så xD
Och det blir väl reggae/hiphop banden eftersom de ska alla esteterna se ^^

Så ska jag träffa Octa och Nactox också, och Alexx! Kommer bli najs (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0