Packningslista inför Peace and Love

Packningslista inför Peace and Love:

T-shirtar
Strumpor + Trosor
Deo, Tandkräm, Tandborste, Tamponger
Ett påslakan att slänga in kläder i och använda som kudde
Sovsäck
Liggunderlag
Silvertejp
Ficklampa
Pengar
Solskyddskräm
Lapp med arbetstider
Elon (jag slänger in henne nånstans)
Skinnjackan ifall det blir kallt
Tjocktröja ifall det blir kallt
Extra byxor ifall nån spyr ner de jag har på mig


Just nu har jag packat:
T-shirtar
Tandkräm + Tandborste
Tampinger
Trosor + Strumpor

Jag har alltså lite kvar att göra tror jag :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Tampinger?? Konstiga saker ni ungdomar har nuförtiden hahahahahaah

2009-08-12 @ 22:54:20
Postat av: Anonym

Tampinger? Konstiga saker ni ungdomar har ;-)

asg

2009-08-12 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0