Babbel

Tänkte precis gå ner och lägga mig, och självklart så blåser det upp till värsta stormen och börjar spöregna då -.-

Idag så har jag inte gjort allt för mycket, har vart på min APU och efter det har jag bara varit hemma.
Har endast suttit vid datorn och sett på tv.
Men sådana dagar behövs ibland de också :P

Imon så är det skola, fast jag har bara 1 utav 3 lektioner^^
Matten är avklarad och idrotten skulle vi inte ha.
Så då är det bara 2 timmar mediakommunikation på morgonen ^^

Sedan vid 3 så ska jag åka till Köpis med Annis som har slutat då ^^
Vi ska kolla på bärbara datorer, eftersom jag snart ska köpa mig en egen :)

Senare så ska jag in till stan igen för att kolla på lite sköna band (Florence Valentine) och höra Lars Ohly babbla :)

Vad jag ska göra mellan 11 och 3 är dock fortfarande ett mysterium, blir det fint väder kan jag nog lura Jacob till att röka vattenpipa, annars får jag typ sitta vid datorn eller nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0