Today is tisdag..

Idag vaknade jag strax före 3 utav att Oggy hade badat och höll på att torka håret. (Han har dreads och använder därför hårtork, den låter ganska mycket).
Men med tanke på att vi somnade runt 3tiden igår natt också så kändes 12 timmars sömn väldigt lagom :)

Gårdagen spenderades med Oggy hela dagen.
Åkte hem till mig ett tag för att hämta lite kläder, och sen träffade vi SUFarna och drog med dom till Willys och Rusta.
På Willys köpte jag X-rays nya energidryck, med juice i. En var med smak av Cranberry nånting, och den andra var med smak av apelsin, mango och passionsfrukt. Den sistnämnde var lätt godast, även om båda smakade gott.
Nu har jag 42 energidrycker i min samling.

Sitter just nu och kollar runt efter massa coola energidrycker från världens alla hörn..
Blir så ledsen av att jag inte har de eller kan få tag på de här i Sverige.. :(

Men iaf, efter vi vart på Rusta och Willys igår så promenerade vi hem till Oggys far i Sätra.
Där käkade vi mat och bara tog det lugnt ett tag, innan vi tog bussen ut till Södra Bomhus för att träffa på KW å Henke.
Det var fler människor där som vi hängde med ett tag, innan vi promenerade till Bomhus, och efter det promenerade jag och Oggy hem till honom i stan.

Dagen idag har spenderats med mig vid stationära datorn surfandes runt på diverse sidor, och Oggy vid min bärbara spela Getting Up.
Vi har hunnit med att äta den otroligt vitaminberika lunchen bestående av makaroner och ketchup också.
Fast Oggys mamma tvingade i oss nån vitamintablett och fick oss att lova att äta nyttigare middag ^^

Hur resten av kvälle ter sig vet jag ännu inte, utan det får bli som det blir.
Mysig innesittarkväll resten av dagen eller värsta happening i kväll. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: carina

Ni får snart komma hit en gång om dagen så jag får stoppa i er lite mat. Kraaaaam Mamma Carina

2009-07-08 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0