Internet seeeegt..

Bredband
Mitt internet är verkligen hur segt som helst nu!
Om jag hade orkat så hade jag varit riktigt irriterad, men jag orkar inte vara irriterad så jag låter det vara.
Men still, blöh!

Nu har jag sett klart hela säsong 1 och säsong 2 av Big Bang Theory, I want more!
Sheldon är hur awsome som helst, Raj är underbart töntig, Howard ser ut som en Beatle och HUR SKA DET GÅ MED LEONARD OCH PENNY?
Jag tror det kommer fler säsonger dock, så jag kanske klarar mig :P

Har sett klart säsong 7 av Buffy nu också, so sad :/

Igår var jag ute i Oggys stuga. Åt mat på Huselii Haren med hans familj + Lennart och sen så sov vi där och åkte hem idag.
Idag har det slappats och haft allmänt tråkigt skoj, och sen träffat KW en snabbis :)

Imon blir det tårtkalas hos Kajsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0