Hemma hos Oggy

Sitter hemma hos Oggy och spelar Bejeweled och väntar på att han ska komma tillbaka från Natti Natti med läsk :D
Ikväll blir det antigen Grounded For Life, Dexter säsong 3 eller något annat skoj program. Bara softa hela kvällen :)

Är fett sugen på fest, men just nu verkar jag vara den enda som är det. Ingenting skoj hände idag iaf, men nästa vecka kommer bli skoj förhoppningsvis :)
Blir vädret bra ska vi tälta och festa med KW, annars händer säkert massa annat skoj :)

Jag överdriver mina smileysar märker jag, men så får det vara ^^

Bor hos Oggy hela denna vecka som kommer tror jag, orkar inte med mina cepebussar.
bussdagbok.blogg.se - Läs :P

Kommentarer
Postat av: Mr love

90-talets Grekland. <3

2009-07-09 @ 13:52:55
Postat av: Mr love

Bussarna alltså. (A)

2009-07-09 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0