Sammanfattning av år 2006 :P

Hittade detta på lunar :P
Ska publicera den bara för skojs skull, och sen ska jag nog göra en av 2008 också ^^

Sammanfattning av år 2006!


Roligast:
Jag tycker roligast i år var Stockholmsresan, precis som förra året. Jag och Kajsa sprang runt och hade det riktigt otroligt trevligt hela dagen. Först på stan i Stockholm då jag köpte randiga knästrumpor, nitarmband och pilotsolglasögon. Sen så på Gröna Lund då vi åkte den där karusellen som snurrar runt jätte mycket, och när vi åkte spelade den Nirvana, istället för bara massa hiphop som annars. Det var så himla underbart roligt. Kajsa är så otroligt flummigt rolig!

Pinsamast:
Jag kommer inte ihåg så många pinsamma händelser i år. En grej var den 13 Maj, men det tänker jag då absolut inte berätta om här. Det allra pinsammaste händelsen någonsin skulle jag tro, men vet ni inte vad som hände, får ni inte reda på det.

Läskigast:
Så mycket läskigt har väl inte hänt i år. Allt har väl vart ganska ok. Fast en grej var läskig, och det var när Jonas bara svimmade sådär, det tyckte jag var skitläskigt. För jag var absolute inte berädd på det. Men det ordnade sig.

Tråkigast:
Jag tyckte det var lite tråkigt att åka till Luleå. Klart jag hade roligt, vi åt ju på McDonalds och hade det väl lite trevligt. Men jag tyckte tiden gick otroligt segt och jag längtade bara hem. Specielt eftersom jag ville träffa Jonas ju.

Bästa låten:
Bästa låten som kom ut 2006 vet jag inte riktigt. Men ett par låtar som jag lyssnar riktigt mycket på år 2006 är:
Mimikry - Här Är Jag.
Mimikry började jag lyssna på riktigt mycket i början av året. "Här är jag" blev snabbt en av mina favoritlåtar. I år hag jag hunnit se Mimikry live 3 ggr och det var helt underbart.

Underoath - When The Sun Sleeps
Den här låten, och många andra av Underoath började jag lyssna riktigt mycket på i Maj, Juni någongång. Jag hade haft några låtar med Underoath på datorn länge, men inte riktigt lyssnat på det. Men i Maj, Juni någongång kom jag igång och jag lyssnar fortfarande riktigt mycket på Underoath!

Och sen är det massa massa fler låtar. Specielt inom kategorierna Punk, Emo, Hardcore, Screamo och Grunge.
Och såklart Lars Winnerbäck. Specielt låten "Vår för Hjärter Dam".

Bästa nya kontakter:
Kille:
Denna kategori är nog den allra lättaste! Klart att personen här ska vara Le Punkrocker, Jonas Olsson. I April nångång började vi chatta över lunar, och sedan msn. Och den 21 April så möttes vi utanför Petter och Lottas i Gävle. Första gången vi träffades pratade vi itne så mycket, det gick inte så bra och jag som hade mina kompisar med mig tröttnade och drog därifrån. Men eftersom Jonas lånat mitt nitarmband var vi tvungen att träffas igen och andra gången, och gångerna efter det gick det mycket bättre. Jag kan nog säga att jag blev kär i Jonas ganska snabbt, men att jag inte vågade erkänna det. Han var iaf en viktig person i mitt liv, och jag räknade honom snabbt som en av mina bästa vänner. Efter mycket hit och dit i somras så blev det iaf vi till slut, efter att vi varit kär i varandra länge. Den 20 Juli var datumet då det blev vi. Och sen dess har vi haft det helt uderbart. Jag kan nog säga att Jonas är den lätt bästa person jag träffat 2006. Min allra allra bästa vän som jag kan prata med allt med, och min pojkvän. Helt underbart :D

Tjej:
Tjej var inte lika lätt. Det får nog ta och bli lite delat. Alla ni underbara tjejer på stan, som jag träffat i år, ni får nog ta och känna er träffade. Jag har alltid så underbart roligt med er, man har aldrig tråkigt. Specielt Jossan, Kim, Fia, Linnea och Lollo bör känna sig träffade.

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha låter extremt dumt att fråga men vilken är Lollo då? :) hahaha! <3 puss på dig iaf! ^^

2009-01-31 @ 19:29:34
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0