Måndag - Graf

Sitter i skolan på graflektion just nu.

Ska göra en tidning om mig själv och mina arbeten som slutproduktion, så det är den jag har suttit och skissat på idag.
Inte kommit så mycket längre än så faktiskt.. Men det är svårare än vad man tror att bestämma sig vilken ordning de 8 sidorna ska ha, och sen har jag väl kanske gjort lite annat också...

Nu är det ca 15 minuter kvar tills vi slutar, och jag har inte den största lusten att köra igång på allvar med själva projektet på datorn (har ju bara skissat på papper hittils), så nu sitter jag och surfar runt på youtube, kollar tribalwars och lyssnar på Joel Bitar låten i Tranceverision xD
Aja, bättre kan man ha för sig, men orka ;)

Sitter och funderar på hur jag ska göra filmaffishen också (vilket också är en slutproduktion i Graf). Fast jag och Jacob har en ganska bra idé, vi ska bara utveckla den.


Igår var jag på bio förresten, Oggys mamma bjöd mig och han.
Vi såg Lucas Modyssons nya, Mammoth.
Den var bra :)

Men nu ska jag snart till Syon, och diskutera mitt val av individuella och framtiden med högskola och sånt lite..

meme
Jag har massa finnar xD
Men jag kände att ni behövde ha en egobild av mig ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Först! :O

2009-01-26 @ 16:26:43
Postat av: Mr love

(Det var jag)

2009-01-26 @ 16:27:21
Postat av: Lollo

men du är alltid lika snygg ^^ dom syns faktiskt inte ^^ puss påre!

2009-01-26 @ 18:43:52
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: tezza

söt blogg!

2009-01-29 @ 09:16:42
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0