Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Hur vet man att ens mamma läser ens blogg?
När man står i hallen och säger att man är snygg, och hon svarar att man är finnig xD

Jag berättade att jag såg Mammoth i söndags, men jag berättade inte att jag även såg på film i lördags.
Då var det hemma hos mig, på en dvd, men ändå.
Filmen heter "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind", och jag kan knappt fatta att jag inte sett den förut!
Den är hur bra som helst! Gick direkt upp på top 5 över bästa filmer jag sett!
Se den!

Den gjordes redan 2004, och jag har inte sett den..
Enligt IMDB (International Movie DataBase - Världens bästa och största filmsida!) har den 8.5 stjärnor av 10, vilket är asbra ju!
Dessutom så är Jim Carrey med, i en seriös roll!
Tillsammans med en het Kate Winslet som gav mig lusten att färga håret blått..
Och den har vunnit Oscar! ( Best Writing, Original Screenplay)


Sitter och lyssnar på Johnossi på Spotify idag, dom är riktigt bra :)
Snart ska jag iväg till APUn, och sen ska jag fira min bror som fyller 7 år ^^,
Då kommer även Oggy :)

Kommentarer
Postat av: Mr love

Grattis på honom. :O

2009-01-27 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0