10 Things I Hate About You

Kär blogg, jag har så jävla ont i ryggen att jag kan döda någon!
Jag tror du blir först..

Nu kom Oggy med ett glatt piller som får mig att må bättre.
Ah okey, det var alvedon.

Sitter och dricker SodastreamCola nu och lyssnar på Letters To Cleo.
Fan vad sugen jag blev på att se 10 Orsaker Att Hata Dig nu igen ^^
Var ju faktiskt ett bra tag sen jag såg den,
Och jag har väl bara sett den sådär 20 ggr och kan typ 90 % av alla replikerna.

Och att det dessutom är Heath Ledger som gör snyggingen Patrick Verona är ingen negativ grej.
Och att det dessutom är Julia Stiles som spelar huvudrollen är ingen negativ grej det heller.

Jag vet i alla fall vad jag ska göra ikväll.
Käka pomfritt och kyckling och se på filmen såklart! :D

10 Things I Hate About You

I hate the way you talk to me,
and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car,
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick,
it even makes me rhyme.
I hate the way youre always right,
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh,
even worse when you make me cry.
I hate it when youre not around,
and the fact that you didnt call.
But mostly I hate the way I dont hate you,
not even close
not even a little bit
not even at all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaah!!!! fan vad längesen det var man såg den filmen då!. Måste nog göra det någon dag jag med :P hehe.

2009-01-18 @ 20:31:50
Postat av: Madde

*Kommentaren över ;P

2009-01-18 @ 20:32:43
URL: http://madlanmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0