zoey 101

Sitter och kollar på Zoey 101 just nu och käkar frukost.

Tyvärr så var det inte hela avsnitt på surfthechannel, så jag kollar kewego, och där är kvaliten VÄRDELÖS!

Jag har kommit fram till att jag vill ha antigen andra, femte eller sjunde designen till mitt iPodomslag.
Exakt vilket får jag fundera lite mer på :P

Ska snart dra iväg till min APU (börjar 13.30) och efter det blir det nog till att ligga och slappa ner i källaren och spela Guitar Hero, eller så blir det till att sitta vid datorn ^^,

Skönt nog har vi ju fått en soffa ner till källaren, men tyvärr har jag ju sån jävla kass syn att jag ser inget om jag ligger i soffan, så jag får fortsätta ligga på golvet och ha ont i arselet -.-

Jag vill inte ha glasögon, för jag tycker inte att jag passar i det. Men jag har nog inget val direkt. Måste se till att kolla ögonen. -.-

Kommentarer
Postat av: Mr love

Laseroperation! :D

2009-02-03 @ 18:40:07
Postat av: Bartman

Har du testat linser?

2009-02-16 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0