Dagens aktiviteter

Jag börjar bli hungrig.. Synd bara att jag just nu är för lat för att gå ner och göra macka..
Eller för lat.. Snarare för datorberoende ^^,
Kanske ska göra pomfritt sen. *Dreggla*. Eller så blir det bara macka :P

Sitter och lyssnar på min spellista på Spotify kallad "Soft Music".
Den innehåller förljande låtar;
The Show Tonight - Johnossi
Sleep Trough The Static - Jack Johnson
Groovin' Slowly - John Butler Trio
Free Fallin - John Mayer


Om det är någon som har fler sköna artister/låtar liknande dessa och som finns på Spotify, tipsa mig då!


Efter skolan så satt jag först kvar ett tag och lattjade lite med illustrator, och sedan drog jag till stan och träffade Oggy.
Först drog vi till biblioteket där jag fick lämna en bok jag lånat och läst ut. Och så passade jag på att låna "The Sims - Castaway" till PS2. Bara för att jag är så uttråkad och jag måste ju testa ;)
Lånade en bok sist jag var där (fredags) som jag inte har hunnit läsa ut en, så jag lånade ingen idag.
Boken heter förresten "Blaze" och är skriven av Stephen King. Big suprise gällande författaren där alltså ;)

Efter biblioteket drog vi en snabb sväng till Blå och sen satte vi oss på bussen ut mot Valbo och Köpis (Valbo Köpcentrum).
Väl på Köpis drog jag in Oggy i alla butiker jag såg ungefär.
För att kolla på skinnjackor och snygga kläder till mig, samt vindjackor till honom.
Självklart hittade vi inte ett skit direkt. Men förutom att min rygg och mina fötter dog så var det skoj.

Vi var in på dessa butiker:
Apoteket
Brothers and Sisters
Carlings
Coop Forum
Crispin
Din Sko
DressMann
Esprit Man
H&M
Jack and Jones
JC
KappAlh
Lindex
MQ
Wear It Company
Wedins

Tycker ni synd om Oggy nu haha?

Sen efter allt springades omkring så satt vi oss på Waynes Coffe och fikade lite. Oggy bjöd :)
Jag drack en Frukt Smoothie, och han drack en Chai Latte. Som vanligt då ^^

Efter fikat drog Oggy hem mot Gävle för att träffa Gurra, och jag drog hem till Forsbacka.
Min rygg var död, och vem orkar med Gurra egentligen ;)

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta mig ner och käka mat än, eller om jag ska se på lite Tv på internet först ^^
Surfthechannel.com - Bästa sidan! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt för mig att svara på det då jag inte är "stationerad" på själva högskolan utan läser i en annan stad, via borås högskola. Är med andra ord aldrig på själva högskolan även om jag pluggar via den.

Men visst jag är personligen nöjd med min utbildning hittills men jag läser ju till lärare så det är ju en helt annan utbildning än du tänkt läsa.



Eftersom jag läser på Campus Varberg som är väldigt litet, gemytligt och mysigt så tycker jag ju att borås högskola är rätt opersonlig och stor och jag trivs rätt bra med att inte behöva åka dit. Men det är ju så, blir man hemmakär så är det ju dit man helst åker. Och iom att det är rätt litet där jag pluggar så får man en helt annan känsla av hela grejen. Men då får man göra avkall på mycket annat tyvärr. Tex så har borås högskola flera cafeér om jag inte minns fel och dessutom med studenthumana priser än vad vi har. Vilket såklart är en stor fördel! Sen har de andra fördelar också som vi inte får ta del av tyvärr.

Jag antar att den är som många andra högskolor. De har ju dock ambitionen att bli universitet men det är väll frågan om det blir så.



Angående boende har jag heller inget att tillägga då jag bor tillsammans med sambo i en två som inte tillhör skolan eller något sådant. Men Borås som stad tycker jag däremot är rätt mysig. Men jag har som sagt inte så mycket kunskap och tankar om det.



Du kan ju kolla på hb´s hemsida. Där står en del om jag inte minns fel. www.hb.se



Lycka till med högskolestudierna om du väljer det.

2009-02-17 @ 16:09:09
Postat av: Geccod

Hehe, yes budgeten sprack. Har tagit pengar ifrån sparkontot för att jag inte pallar gå utan pengar i ytterligare en halv månad. :P



Nickar Geccod på Travian Forumet, är även Supporter på S2 så vi kommer att ses på lördag. ;-)

2009-02-18 @ 12:51:17
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Line

snygg design på bloggen! :)

2009-02-18 @ 13:23:35
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: MALIN

Snygg blogg =D

2009-02-18 @ 14:54:26
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0