Twilight - New Moon

Sitter och kollar på Twilight New Moon just nu på surfthechannel.com.
Eftersom jag använder megavideo kom just den trevliga förklaringen "You have watched 72 minutes of video today. Please wait 52 minutes or click here to enjoy unlimited use of megavideo".
Eftersom jag inte har någon lust att betala så väntar jag helt enkelt.
Fast om man är snabb med att klicka på uppdatera så fort den kommer upp trappas siffran ner en bit. Nu blev det dock bara till 46. Men iaf 6 minuter mindre väntan.

Vad kan jag säga om filmen så här långt då?
Precis som första filmen så innehåller den en hel del snygga scener. Det är verkligen snygga effekter. Det är dessutom filmat ur snygga vinklar osv.
I denna film så är de dock bättre placerade än i första, vilket är till en fördel.

Själva innehållet är väl sisådär. Jag har verkligen svårt att förstå mig på karaktärerna.
Bella är så.. cynisk och tråkig helt enkelt. Jag fattar verkligen inte vad Edward ser hos henne när hon bara verkar ha PMS och vara manodepressiv hela tiden.
Jag fattar inte heller vad Bella ser hos Edward. Det enda han har är snygghet. Och när man tänker efter upptäcker man att så snygg är han faktiskt inte.
Han verkar inte ha någon personlighet eller humor, utan verkar bara vara där för att göra henne olycklig.
Jacob däremot verkar vara en riktigt skön kille. Fast sen blir han också hemlighetsfull och konstig, såklart.

Det är iaf en helt duglig film att fördriva tiden med, och jag hatar den inte.
Bättre än första? Nja, jag tycker de är ganska så lika varandra betygsmässigt.
Men nu har jag ju inte sett hela den här heller, så jag ska inte bestämma mig helt för något.



Imon så ska jag ta 05.37 bussen till stan.. Vilket är alldeles alldeles för tidigt!
Men jag ska åka till SACO-mässan, och bussen dit avgår 07.00, så jag har inte allt för mycket val.
Antigen är jag där 06.15, eller 07.15. Och som ni märker så är det ena helt otänkbart..

Det allra roligaste är ju att jag sitter här och inte är ett dugg trött.
Uttråkad just nu möjligtvis, men inte ett dugg trött. Skulle inte kunna sova ens om jag försökte mig till det.
Så istället sitter jag här och uppdaterar bloggen och mer undrar vad jag ska göra i, uppdaterar megavideolänken, 36 minuter till innan jag kan se mer New Moon.
Det blir nog till att vara vaken hela natten för mig idag.

Nu ska jag spela spel eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0