Opepp på dagen

Idag är jag verkligen inte ett dugg pepp, hur jobbigt som helst!
Jag vill faktiskt vara igång, jag vill vara på och jag vill jobba.
Men jag är inte ett dugg sugen eller ett dugg pepp av nån anledning..
Och jag har två lektioner kvar idag, som båda är över 2 timmar..
Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja jobba tror jag.
Usch, jag hatar när det är så här.

Jaja, efter multimedialektionen så är det iaf Socialkunskap.
Och även om jag inte är pepp på det heller så jobbar jag iaf med en Pontiac som vanligt.
Han har en tendens att alltid muntra upp mig :)

Och efter skolan är det Ung Vänster dags, så då får jag träffa Björn också.
Tja, vi får ta oc se det positiva i allt helt enkelt, det blir bäst så :)

I morse tog jag mig upp i tid iaf, och åt två bitar god choklad från mina chokladkalendrar :D
Sen på lektionen där jag egentligen inte alls var pepp så bjöd läraren på mer choklad.
Vissa saker kan vara grymt underbara ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Ät ordentligt och inte bara choklad ska du se att du blir piggare och mer motiverad. Kram

2009-12-07 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0