Min måndag i bilder + text

Josefine "Yozzan" Landes måndag genom bilder:

09.05 - Textlektion



11.45 - Multimedialektion


16.00 - Hemma hos Björn


18.00 - Ung Vänster lokalen





21.15 - Hemma



Och med lite text:
Först var det skola med text, multimedia och socialkunskap.
På ljudlektionen så skrev jag en recension, på multimedian kollade jag på filmer om hur man gör hemsidor och på socialkunskapen planerade vi för en lektion vi ska hålla i sen.
På lunchrasten så gick jag med Jacob och Malin till Konsum.

Efter socialkunskapen så gick jag och Pontus till Willys och köpte mat och sedan så drog vi hem till Björn. Där spelade Björn dator medans Pontus kollade på och jag sov xD
Sen drog vi till Ung Vänster lokalen där även Rafael var. Vi spelade lite Magic och hade möte såklart.

Sen drog jag hem och gjorde i ordningen en kopp soppa och satt mig vid datorn.
På bussen hem hade jag visserligen ingen bok att läsa, men fick en liten liten historia som Björn hastigt skrev ner medans vi väntade på bussen att läsa iaf ^^
Sen fick jag brev från Ung Vänster som bekräftar att jag är medlem :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack för svaren! Jag ska kolla ditt bloggtips nu =D

2009-12-08 @ 00:04:16
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv.Jag vet redan vad jag vill så jag var mest där för att en kompis var där =)

2009-12-08 @ 20:32:17
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

gillar glasögonen!

2009-12-09 @ 15:30:01
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0