Julavslutning i skolan nu :P

Jag hatar att jag tänkte fel när mitt busskort går ut så att jag nu inte har något -.-
I lördags var jag in till stan och spelade Magic med Björn och Cissi, och för det fick jag betala 50 kr ._.

Igår så stannade jag kvar efter skolan också, så det blev ytterligare 20 kr ._.

Jag och Pontus drog hem till Björn efter skolan. Vi tog bussen dit för första gången typ, eftersom nu när det är kallt har inte Pontiacen nån cykeln.
När vi kom dit käkade Pontus mat, Björn satt vid datorn och jag låg i sängen och försökte värma mina tår under Björns täcke, det gick inte så jättebra.

Sen blev det Ung Vänster lokal men GARK-möte.

Efter det drog jag och Björn hem till honom medans alla andra drog med bussen mot stan.
Det blev mat först, och Magicspelande sen.
Jag förlorade, som vanligt -.-
Och jag kom med sista bussen hem, trots att Björn tyckte det var en bra idé att dra ut på Magicomgången så länge som möjligt trots att han hade massa flygande och jag inte hade nått som kunde blocka flygande..
Men eftersom jag hade mina julklappar hemma var inte stanna kvar ett alternativ.
Annars hade jag nog klått honom så småningom!


Nu är det frid från skolan ett tag, yesyesyes!

Kommentarer
Postat av: nathalieh

tjena, snygg blogg.

haft en bra dag? (:

2009-12-22 @ 22:23:36
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0