Jaja, dåligt skrivet om dagen

Vintern kan se mysig och fint ut. Speciellt när man åker i en buss och kollar ut genom fönstret på den virvlande snön.
Fast så speciellt roligt är det inte att gå omkring i den där jävla snöstormen!

 

Idag så var det först skola. Där var det snickra på hemsida, och sedan socialkunskap där vi fick lära oss om ADHD.

 

Efter det så drog jag och Pontus till Konsum och köpte läsk, och sedan drog vi hem till Björn.
Efter lite tvspelande där jag blev totalägd som vanligt så drog vi till Ung Vänsterlokalen där även en Rafel var.

 

Efter det så drog jag och Björnen hem till honom, där vi lagade mat.
Vem visste att han kunde laga mat :O
Själv brukar jag enbart göra nudlar, eller i värsta fall pommfritt ^^,
Nu blev det istället potatisklyftor, morötter och lök. Och för hans del broccoli (som jag med glädje lät bli). Var iaf mycket gott, och jag hjälpte faktiskt också till att laga ^^,

 

Det blev så klart nån Magicomgång där jag blev totalägd asusal.
Men jag vann en omgång iaf.. Efter att en av hans creatures gift sig med Nisse och åkt iväg på smekmånad osv osv. Ingen kommer fatta!

 

När jag kommer ut ur hans lägenhet vid 23tiden så har snön som föll lite lätt på dagen blivit till värsta snöstormen. Mina skor försvann i snön på backen och kylan riktigt trängde sig på.
Bussen till Köpis var tyvärr inte ett dugg sen, men 91an var lite tidig iaf.
Han frågade när 1an brukade komma, och sa att han skulle försöka vara där i tid så man slapp vänta ute så mycket.
Sen pratade vi hela resan hem, och eftersom jag ändå var ensam på bussen så sket vi i busshållsplatser och han släppte av mig utanför min dörr praktiskt taget.
Åh vad jag älskar snälla busschaufförer!

 


Dålig egobild på toaletten i skolan.


Björn skrubbar potatis.


En Magicomgång där jag hade alla 18 landen som fanns i leken utlagda xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0