Hemma och sjuk

Idag så är jag hemma från skolan och är sjuk, vilket självklart inte är alltför roligt.
Jag klarar verkligen inte av att bara sitta inomhus en hel dag, så det är väl bra att jag redan börjat känna mig bättre.
Jag är dock verkligen kritisk till att äta någonting, eftersom jag känner mig orolig.
Men jag har ätit en knäckebrödsmacka med ost och druckit en mugg té, så det verkar gå bra.
Snart ska jag ner och pröva äta lite makaroner och korv också.

Igår var jag först i skolan sen på stan med Cissi å Björn. Efter det drog jag och Björn hem till honom och gjorde egentligen ingenting som vanligt ^^,

I tisdags så var jag först i skolan och hade Graflektion. Där så pratade vi med Moussa, eftersom vi ska göra en tidning med information om hans projekt Rapatac.
Efter det drog jag till tandläkaren vilket aldrig är särskilt roligt. Speciellt inte när bedövning inte verkar ta på mig heller nu för tiden -.-
Jag har aldrig haft tandläkarskräck på något sätt, men nu på sista tiden har jag inte mycket till för det :P



Pontus spelade Magic i Ung Vänster lokalen i måndags :)
Och Pontus är en bra vän, så jag tyckte det passade sig med en bild på han här och nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0