Helgen, lite slarvigt nerskrivet sådär.

Fredagen - Klev upp klockan 05.15 efter ungefär en kvarts sömn. Drog iväg till SACO-mässan med Cissi å Pontiacen. Där gick vi runt och fick massor med gratis godis och pennor, och fick oss även lite kunskap och broschyrer också. Vi hittade även ett stycke Anders och Måns som höll i en debatt, vilket var väldigt roligt! :) Jag passade på att få mig en autograf med en hälsning om att lycka till i Prag också. Jag träffade även på en Maciek som jag promenerade runt och hade roligt med i nån timme innan det var dags att åka hem också :)
Sen drog jag hem till Björn där vi satt vid datorn och tv-spelet som vanligt. Såg en actionfilm på Voddler som jag inte direkt skulle säga att det var den bästa jag sett. Eftersom jag inte sovit något natten innan var jag visserligen ganska så trött och halvsov litegrann, så jag missade kanske det bästa med den ^^
Men den var faktiskt helt ok ändå, jag är rätt så positiv ändå har jag märkt. Massa pangande och en handling jag inte riktigt fattade. Det funkade iaf :)

 

Lördagen - Vaknade upp hemma hos Björn och kände mig lagom pigg faktiskt (även om jag senare under dagen somnade till på en föreläsning). Pontus hann ringa och tjata ett par gånger om att vi skulle pallra oss ner till Södermamlstorg för Klilmatmarshen innan vi hann oss i väg dit. Sen efter att vi promenerat runt stan och skrikit lite slagord och liknande så hamnade vi på Sjömanskyrkan där det var lite musik och annat snack.
Efter det så drog jag, Pontus, Ida å Björn till ALPs och köpte pizza (Pontus köpte Wook) och sen drog vi hem till Björn och käkade upp det medans vi såg på bolibompa ^^ Eller tja, jag såg på bolibompa medans de andra spelade Magic snarare :P Men det var iaf Pontus som satte på det, så jag skyller på han.
Efter att Pontus å Ida hade åkt hem så var jag kvar ett tag och spelade massa Defent The Castle på Wii medans Björn satt vid datorn. Sen kastade han en penna på mig, så då drog jag hem ^^
Fast nej, jag drog faktiskt hem till Hannah ett tag och inte hem om man ska vara ärlig, fast ska man vara ärlig så var det inte för han slängde pennan som jag drog hem heller, men sak samma xD. Där träffade jag iaf på ett stycke Jenny, och även en Zed som jag diskuterade gamla Nintendospel med, mycket trevligt. Var även lite fler folk där, och jag hann med att dricka en öl innan jag gick ner till bussen för att åka hem. Vid busshållsplatsen så försökte en gubbe köpa sex av mig för 1000 kr, vilket kändes lite så udda. Även fast han sedan höjde budet till 2000 så tackade jag iaf nej, och sen kom en Salve och en David och räddade mig från den konstiga situationen :P Efter en trevlig bussresa med massa snack med David så kom jag sedan hem, och då spelade jag lite Final Fantasy 12 som jag hämtat hemma hos Hannah innan jag slutligen somnade :)

 

Söndagen - Dagen har spenderats med att se på alla avsnitt av Vem Vet Mest som har visats i veckan. Sen har jag även spelat lite tvspel och käkat pommfritt och kyckling. Nu sitter jag vid datorn och bara tar det lugnt och kollar vad jag har missat efter att ha knappt varit online i helgen. Som ni kunnat gissa är det inte direkt nånting. Jag tror jag stannar här resten av kvällen iaf, har inget bättre för mig direkt. Just nu lyssnar jag på de 30 bästa SNESlåtarna, det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0