Lite nya kläder kanske

Satt just och funderade på om man inte skulle ta och köpa sig lite nya kläder nu till skolstarten.
Sommaren är ju över och det börjar bli höst, så kläderna kommer att behöva ändras lite.

Jag är inte ett dugg modeintresserad, och följer inte alls vad som är mode för stunden.
Dock så har jag väldigt starka egna åsikter om vad som är schysst, och bryr mig faktiskt ganska mycket om kläder, tro det eller ej.
Man har ju inte alltid råd med allt man vill, så min klädstil kanske inte är riktigt där jag vill ha den, men den funkar.
Jag har på mig det jag tycker är snyggt.

Just nu så tycker jag chinos är väldigt snyggt, men jag verkar verklgien inte passa i det tyvärr.
Kanske om jag hittade ett par lite mer mönstrade.. Men nä, jag tror inte det.

Ska iaf försöka satsa på en mer clean stil i höst. Vanliga jeans och en hood känns inte så suget.
Fast det är så min höst/vinter stil oftast brukar bli. Lite mer "grabbig" och lite mera hood och jeans.

Får se hur jag gör. Jag kommer ha på mig det jag trivs med för stunden iaf, så skiter jag i resten.

Kommentarer
Postat av: Martin Ekelund

Chinos finns i alla färger och former! leta på! =D

2009-08-14 @ 00:47:33
URL: http://martinekelund.blogg.se/
Postat av: Albin

Jafan, nya kläder vore inte fel, lite t-shirts i alla möjliga skrikiga färger och tryck för min del, men jag är fattigare än fattigast ;)

2009-08-14 @ 01:57:13
URL: http://nactox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0