At Hannahs Place

Helgen har till största delen spenderats hemma hos Hannah i hennes nya lägenhet.
I lördags så var jag, Martin, Henkis och Kim där hela natten. Jag drog hem vid 6tiden, men de andra stannade hela dagen.
De hade sovit i 3 timmar bara :P
Men kul hade vi iaf :)

Idag så åkte jag och Johanna dit vid 7-8 tiden också, och bara tog det lugnt och hängde.
Lyssnade på Placebo, Radiohead och Modest Mouse.
Snackade och käkade ostfralla.

Jag tror vi kommer ha många roliga stunder där i framtiden.
Jag är mycket glad att jag har mina vänner :)

Jag i Hannahs hatt.
Oseriös bild ^^,

Kommentarer
Postat av: carina

Vad i hela friden har du på huvudet????

Kramis mamma

2009-08-18 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0