Frågor och Svar.

Okey, här kommer svaren på frågorna jag fick.
Jag kan säga att jag fick ganska så många frågor, både de som skrevs här och de som skrevs på forumet.
Jag kommer att svara på alla frågor, så är det nån fråga ni märkt att jag glömt, säg till så svarar jag på den också.
Jag förbehåller mig rätten till att editera frågorna så de bli lättare att förstå, men ändrar inte själva kontexten på dom.

Varför överanvänder du smileys likt en retarderad snorunge som precis funnit internet och tänkt tanken "smileys, fakking cool grej asså"? Hur tänker man egentligen när man svartmålar sig själv som en idiot vars kommentarer är överflödiga och saknar all form av intellektuellt värde?
Jag tycker först och främst inte att jag svartmålar sig som en idiot. Jag tycker inte heller att jag överanvänder smileys. Ibland använder jag dock smileyn (^^) för ofta, och det för att den ser så glad ut att inlägget jag skriver blir gladare. Annars använder jag smileys för att visa mina känslor, vilket jag tycker är enklare med smileys. Det hela ser mycket roligare och trevligare ut tycker jag. Jag skriver dock inte såsom du skriver inom paranteser. Och tycker du att jag är helt puckad för jag använder smileysar så får jag nog säga emot. Snarare är det du som saknar intelektuellt värde om du tycker att alla som använder smileysar gör det.. Jag har haft många VGn och MVGn i skolan, och tycker jag är en ganska normalsmart person. Men alla får tycka vad dom vill. Jag klandrar inte dom för det.

Allmänna frågor och svar:
Köpte du en anti FRA tröja från bestwear?
Nej, jag har inte köpt en sådan än, men kommer att göra det då jag får pengar (i slutet av september eller möjligtvis oktober)
Vilken är din favortifärg? (Jag gissar svart men har inte fått det bekräftat. :p)
Alldeles riktigt så är det svart. Men jag gillar även rött och vitt (när det gäller svartochvit randigt/rutigt).
Vad vill du jobba med när du gått ut mediaprogrammet?
Inte någon aning faktiskt.. Men jag tänker i banorna reklam och journalist.. Först och främst ska jag ta ett sabbatsår och sen blir det högskolan iaf.
Tycker Oggy det är ok att du kallar honom tjock? (Om inte så blir det bara roligare. :D)
Han har då inget emot det. Jag kallar de festa för tjockis och fetto, så om nån skulle ta åt sig av det vore det dumt. Han har aldrig klagat, så jag antar att han tycker det är ok ^^
Favoritprogram?
Svårt att säga exakt. Men jag gillar amerikanska humorprogram såsom Scrubs, 2and a half man, Vänner m.m. Även Beverly Hills 90210 och liknande.
Vilken energidryck gillar du mest? Minns att du har sagt att du samlar på energidrycker^^
Den jag köper oftast är Powerking, men jag tror min favorit är Euroshopper som de har på Ica. Den godaste jag nånsin drukit var en från Spanien iofs, men den ser jag ju inte igen direkt :P
Vilket band gillar du mest?
Flera olika, inom olika kategorier. Olika för stunden också. Men jag gillar Nirvana, The Used och Beatles massor.
Vilket språk gillar du mest?
Engelska är det som är roligast att läsa och roligast att prata. Annars är jag värdelös på språk och fick IG i spanska.
Hur många har du varit ihop med?
Ingen aning. Massor :P Men seriösa förhållanden är det typ 2-3.
Vilka typer av spel gillar du?
Skateboardspel, pangpang och onlinespel som man tar kort tid som man spelar för att fördriva tiden med typ :P
Favorittvspel?
Favoritspel genom tiderna måste ju vara Tony Hawk.
Vad är din favorit mat?
Pomfritt och kyckling skulle jag säga. Fast inte tillsammans. Potatis och Purjolökssoppa är också gott.
Vad är din favorit dricka?
Cola såklart. Av alla dess slag. IcaCola, CoopCola, ExtraCola whatever. Fast jag gillar inte pepsi och bojkottar cocacolacompany.
Vad är din favorit glass?
Mormors Godaste Vanilj.
Vilken är din favorit hemsida?
Vet inte riktigt. Men de sider jag besöker mest är Tribalwars.se, forum.travian.se, bilddagboken.se och spelsidor (såsom spela.se och spelo.se).
Vilket är ditt favorit djur?
Jag gillar sköldpaddor och katter.
Vad är din favoritsport?
Jag gillar inte direkt att röra på mig. Men det får bli basket då.
Vilken sort är din favoritgodis?
Om chips räknas som det så säger jag det. Annars popcorn. Och räknas inte det blir det choklad. Aldrig vart så förtjust i lösgodis direkt.
Varför skriva regler när du ändå skrev "Regler är onödiga"?
För att jag är onödigt onödig ;)
Vilka är dina idoler?
Har inga direkt idoler. Men jag ser upp till alla människor som vågar vara sig själva, och stå för det dom tycker.
Är du nöjd med din barndom?
Relativt. Minns inte så mycket, det mesta har man helt enkelt glömt bort. Kan inte säga att den var dålig iaf.
Om jag säger: GRÖNT, vad tänker du då på?
Grön Ungdom. Men det kan vara för att jag just pratade om att gå på mötet ikväll med Lotta. Annars skulle jag nog tänka på gräs.
Vart bor du?
Jag brukar säga att jag bor i Gävle, för jag bor i Gävle Kommun. Men egentligen bor jag i Forsbacka som ligger 2 mil utanför. Tar 40 minuter med bus att åka in. Men jag går i skola i Gävle, spenderar all min fritid i Gävle och sover där varje helg. Så jag fortsätter säga Gävle.
"2. Jag är snygg.", på vilket sätt?
Jag har ett fint utseende enligt mig själv. Använder inte smink för jag behöver inte. Jag är naturlig och jag är mig själv. Och jag har långt fint brunt hår. Enligt mig själv är mitt utseende tilltalande, därav räknar jag mig som snygg.
Vilken tablett äter du helst i dåligt väder?
Jag brukar mest äta alvedon när jag mår dåligt, men föredrar Eeze. Fast dom äter jag även om det är fint väder och jag har ont. Jag äter inte direkt någon tablett bara för det är dåligt väder.
Vilken serier ser du på onsdagar (vanligtvis)?
Jag vet inte riktigt.. Vilka går på onsdagar? Scrubs på kvällarna vid 23 eller Sex And The City vid samma tid.
Vad är du riktigt riktigt bra på?
Sova och dricka cola? Finns massa grejer jag är relativt bra på, som att skriva snabbt på tangentbord och telefon.
Kommer Elefanterna någonsin emigrera till Australien?
Inte självmant nej, men människan tar säkert dit några. Jag hoppas de inte gör det, australien är så litet ^^
Får du lätt skavsår?
Nej, eftersom jag alltid använder likadana skor, tygskor, så är mina fötter vana vid sådana.
Om du fick vara en tavla, hur skulle du beskriva dess utseende?
Får jag vara en graffititavla, då är jag cool? Färggrann, men med mörka starka färger. Konstiga former.
Köper du helst en synonymordbok eller en ordbok?
Synonymordbok är mycket roligare. Ordbok kan man slå upp på wikipedia eller google bara, medans med en synonymordbok kan man roa sig i timmar.
Bor du helst i ett rött hus eller ett gult hus?
Spelar ingen riktigt roll för mig. Men gult är ju ljust och trevligt. Rött känns så vanligt på hus.
Vilket parti håller du på? T.ex moderaterna.
Verkligen inte moderaterna! Vad som helst utom moderaterna! Jag vill ha en röd regering! Fast jag tycker det mesta suger, och inte direkt fungerar.. Jag skulle vilja se en blandning av miljöpartiet och vänsterpartiet tror jag.
Bästa affär?
Jag gillar Willys, för där finns det billig läsk, chips å energidryck och massa annat. Allt är billigt.
Hockey/fotboll?
Nej.
Hur många gånger hånglar du och Oggy i genomsnitt under en måndas tid?
Hånglar vet jag inte riktigt. Några gånger i veckan? Kysser och kramar varandra gör vi varje dag iaf. Närhet är bra.
Hur bra tycker du att ditt liv och förhållande är?
Mitt liv duger. Men mänskligheten och det runt omkring mig suger ibland, ganska ofta. Mitt förhållande är bara finfint.
Hur många gånger har du snubblat över tröskeln?
Minst en gång per dag hemma hos Oggy, Han har så höga trösklar.
Tycker du jag är snäll när jag "tvingar" dig att svara på alla dessa frågor?
Javisst. Nu har du ju gett mig något att göra. Och jag bad ju faktiskt om frågor.
Vem skulle du vilja ha ett förhållande med, om man räknar bort ditt nuvarande?
Det finns 2 jag skulle kunna tänka mig. Två söta killar som bor här i Gävle. Men jag vill inte byta bort Oggy direkt.
Hur många gånger kommer du att klandra mig (Naruto_äger på forumet) för att jag ställde alla dessa frågor?
0 ggr. För att vara exakt.


Frågor som handlar om forum.travian.se på något sätt:
Skulle du våga skriva på din signatur på forumet att du spelar Tribalwars?
Ja, och jag har även gjort så tidigare, men tog bort det för att signaturen aldrig uppdaterades.
Spelar du Tribalwars?
Ja det gör jag. På server 2 först och främst där jag har 22 byar och 210.000 poäng. Sen har jag nyss börjat på server 5, men där tror jag inte att jag blir kvar.
http://twstats.se/sv2/index.php?page=player&id=16565
Var du med och spelade x5 servern som bara var till för travian-crewn?
I så fall. Var den rolig?

Nej, jag spelade aldrig där. Aldrig vart så förtjust i speed överhuvud taget, så då koncentrerade jag mig på dom 2 servrar jag spelade på då istället. Så därför kan jag inte svara på om den var rolig eller inte.
Hur länge har du varit moderator respektive supermoderator?
Jag har varit medlem på forumet sedan Juli 07 och har varit moderator sen Oktober 07. När exakt jag blev supermoderator vet jag inte, men ganska så snart efter jag blivit moderator tror jag.
Hur bäst är Nonian, (medlem på forum.travian.se) på en skala?
Jag känner inte Nonian så bra ju, men han är en mycket intelektuell kille och trevlig när han så vill. Han kan få 7/10.
Vem tror du är snyggast av Mr Love, Alvedon, Edde och Almar (medlemmar på forumet)?
Jag tror att Almar är snyggast. För alvedon har jag sett och hans utseende tilltalar mig inte (men han är inte ful), Mr Love tror jag bara är en datornörd som inte bryr sig om sitt utseende (ta det på skoj ;P) och Almar gillar Beatles så han måste vara snygg. Edde vet jag inte riktigt :P
Varför skall det finnas moderatorer?
För att forumet inte ska vara översvämmat av spam, utan faktiskt kunna fungera för ett ställe för folk att få svar på sina travianfrågor och för att kunna diskutera och prata om vad de vill utan att riskera att få påhopp för det de tycker.
Alvedon eller Mr. Love?
Mr Love skulle jag säga. Han är ju faktiskt min inofficiella stalker.
Vem skulle du inte vilja bli tvingad att spendera ett års co-spelande med, här på travian?
Jag vill inte cospela direkt, jag tycker jag sköter mig bäst själv. Men isf säger jag den som jobbar natt och alltså är vaken då och har tillgång till dator att spela på ;)
Vilka har du haft sexuella tankar om?
På forumet eller annars? Ganska många faktiskt:P Sexuella tankar är ju roligt x) Kan berätta att jag faktiskt drömde att jag var kär och strulade med ForceFist, och senare liknande dröm med både FrozenFear och Brali xP Alltså jag drömde, kunde inte styra över det :P
Tycker inte du också att Brali och Nandrix ska bli dom nya Amaris och Kardac?
Ingen klår Amaris och Kardac! ^^
Jag ska tvinga Oggy att börja spela travian så ska vi bli dom nya Amaris och Kardac isf ;) För ingen klår mig i coolhet.
Har du någongång varnat någon här på forumet utan att det är egentligen är rätt?
Jag har gett felaktiga varningar ja, men inte med flit. T.ex har jag gett en kille varning för ovårdat språk, innan den regeln kom till (han hade alltså skrivit inlägget innan regeln kom till). När jag fick veta att jag gjort fel, tog jag bort varningen.

Kommentarer
Postat av: Lijo1126

Nu kommer svaren äntligen!



Nya Amaris tror inte det men kanske.



Man får hoppas för din skull A-G

2008-09-03 @ 16:08:31
Postat av: Dazzla

Haha, du och jag har samma favorit färger. :P



Ja, nu har jag roat mig i cirka 10 minuter alla fall^^



//Ha Det Bra!

2008-09-03 @ 17:49:57
Postat av: Galenskaper

Bra svar! Saknar jag "intelektuelt värde", för att du nu råkade ha ett par "bra" betyg i högstadiet?



Skillnad på intellekt och allmänbildning lilla du. Jag kan köpa enstaka bruk av smileys, men att avsluta varje mening visar bara att man är i helhet en oseriös person, som uppenbarligen inte kan uttrycka sig i ord.



Står kvar vid min åsikt, vilket jag förväntade mig själv att göra. Du är en värdelös person, som irriterar mig lika mycket som alla andra när de använder "avancerade" ord i helt fel sammanhang.





Skottpeng på dig.

2008-09-03 @ 20:52:30
Postat av: Mr love

Hehe. Nu ska jag kommentera de svaren som jag tycker är roliga att kommentera. :p



Köpte du en anti FRA tröja från bestwear?

Nej, jag har inte köpt en sådan än, men kommer att göra det då jag får pengar (i slutet av september eller möjligtvis oktober)



:O

Det har ju till och med jag! :)



"Även Beverly Hills 90210 och liknande."



Kanske inte en fråga som du kan svara på. Men varför i hela världen döper man ett program till de där siffrorna? (A)



Vilket språk gillar du mest?

Engelska är det som är roligast att läsa och roligast att prata. Annars är jag värdelös på språk och fick IG i spanska.



Hur kan man faila spanska?

Det är ju ett roligt ämne! :)



Kommer Elefanterna någonsin emigrera till Australien?

Inte självmant nej, men människan tar säkert dit några. Jag hoppas de inte gör det, australien är så litet ^^



Viktigaste frågan alltså. :)





Tack för svaren. Nu kan jag stalka dig mer.

Mouhahaha!

MVH Mr love

2008-09-03 @ 21:54:07
Postat av: Lollo

vad bra svarat! du är duktig! tack för att man fick läsa det! <3 pusspådig! <3

2008-09-04 @ 09:52:34
URL: http://www.bilddgaboken.se
Postat av: Anonym

Bra svar, det går direkt in i min signatur.

2008-09-04 @ 19:18:17
Postat av: Nonian

Ovanstående skrivet av mig -.-

2008-09-04 @ 20:33:05
Postat av: Alvedon

Hur vet du att det är en bild på mig på forumet? Det kanske är någon annan^^ Iaf... Bra svar (Men hur orkar du!?)

2008-09-05 @ 17:54:28
URL: http://alvedon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0